If you share my secret you have to keep it!

Helg igen. Har bestämt mig för att inte gör något. Bara lata mig i soffan framför tvn med en eller flera bra filmer ikväll. Låter väl inte så dumt? :) Nån gång måste man få göra det också. Kan inte festa varje helg, plus att man sparar pengar ;-)

Igår efter jobbet åkte jag hem, gick sista biten från Duvbo. Sen ringde min bror, prata lite, sen gick jag och handla middag till mig själv. Blev en köttbit med grönsaker och bea-sås till. Mumsigt. Titta på några Vänner avsnitt och massa aftonblad klipp :P Sen kom Johan hem vid 22.

La oss i soffan och titta på American Pie The Wedding. Fan vad jag älskar dom filmerna. Precis min humor! Tänkte gå och titta på den nya som har premiär på onsdag. Någon som vill med?

Somnade efter filmen som var slut vid midnatt, låg kvar i soffan till typ halv 2 inatt, då sa Johan till mig att gå och lägga mig i sängen istället. Sov till ca halv 1 idag. Över 12 timmars sömn, känner mig ganska utvilad nu måste jag säga. Sen blev det duschen och äta frukost. La mig i soffan och titta på Honey med Jessica Alba som gick på 3an. Ganska bra film, en feel-good-movie. Efter det tvinga jag ut Johan att gå en runda i solen. Var riktigt kallt, känns som vinter igen nu när det snöat igen. Blärk på det! Jag vill ha vår nu!

Gick och handla lite på Willys. Och nu sitter jag här och blir avundsjuk på Emelie som är i Mexico. Jag vill också till värmen och solen. Så himla tråkigt att vara kvar här i kalla Sverige. Nej jag måste åka utomlands igen snart. Funderar på att ta en sista minuten i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0