I'm part of all the things you are

Fan vad veckorna flyger förbi just nu. Det är liksom redan mars, och våren är på ingång. Det gillar vi väldigt mycket. Man blir mycket gladare och piggare, speciellt på morgonen när man stiger upp och ska till jobbet.

Anyway. Träffa Ewe en kort stund igår, kolla runt på födelsedagspresent till Micke. Sen åkte vi hem på olika håll. Jag handla tacos med hem. Titta på några Vänner avsnitt. Har blivit en vana nu att alltid titta på det varje dag. Brukar göra det precis innan jag ska gå och lägga mig. Perfekt sätt att avsluta dagen med lite skratt :)

Efter jobbet idag så åkte jag till Solna Centrum och köpte lite rengöringskräm och återfuktande kräm till ansiktet på apoteket. Köpte även en dusch olja som skulle göra huden ren och mjuk, pröva den innan men den lukta fan fisk olja!! Undra om man kan reklamera den?

Var en snabbis inom Systembolaget också och handla lite dricka till imorgon, då Tobbe ska ha fest hos sig. Har alltid så svårt att bestämma vad jag ska ha. Tröttnar alltid så fort. Men det blev en flaska Malibu. Funkar alltid! Har bestämt mig för att inte dricka så mycket, men det får vi ju se hur det går :P


Från Niklas 30-års fest förra året. Vi hade riktigt kul den kvällen/natten! Kände oss lite som kändisar som var förföljd av paparazzi ;D

Sen kolla jag runt lite för att hitta nån snygg topp, men har som vanligt svårt att hitta något. Jag är för kräsen. Men till slut hitta jag ett snyggt svart linne från MQ. Det får duga, tänkte ha mina jeans till bara. Orkar inte klä upp mig för mycket.

Tänkte träffa eller åka hem till Emelie direkt efter jobbet och fixa mig där så åker vi tillsammans till Tobbe. Får se om vi hittar dit, har aldrig varit där. Men det ska bli kul. Nu tänkte jag sluta babla och titta på några avsnitt av Vänner innan bedtime.

Have a good weekend everybody!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ska bli kul med fest :D

2012-03-09 @ 08:32:37
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Petrah

svar; aww tack för din kommentar! :) ska försöka vara så positiv jag kan, går dock inte så bra just nu =/

2012-03-11 @ 00:21:02
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0