Time flies time to move on

Ännu en ny vecka. Bara drygt 4 veckor kvar tills min semester börjar. Ska bli skönt med lite ledighet även om jag gillar att jobba, vilket jag inte gjorde innan så mycket. Måste bero på att jag älskar mitt jobb och mina kära kollegor så mycket. Det känns kul att gå till jobbet varje morgon faktist. Innan tyckte jag det var riktigt jobbigt att komma ur sängen och hade lite ångest dagen innan. Men så är det inte nu som tur är. Synd att jag ska lämna detta jobbet i augusti som det ser ut nu :(

Men från ett till ett annat. Var på en jobb intervju idag. Kändes konstigt. Var ett tag sedan jag var på en. Kände mig lite ringrostig och tyckte det var svårt att svara på deras frågor och berätta lite om mig själv. Jag som var proffs på det innan! Jobbet i sig kändes okej, dock vet jag inte om det är rätt för mig. Får tänka på det några dagar, låta det sjunka in lite.

Helgen som varit har varit lugn och regning. Var på födelsedagsmiddag i lördags för Johans mamma. Åt på en mysig restaurang som låg vid Alviks strand.



Igår regna det hela dagen så vi var inne nästintill hela dagen och titta på Family Guy och Simpsons avsnitt. Mysigt :)

Måste in till stan nån dag i veckan och köpa något att ha på Midsommarafton. Plus att det måste inhandlas mat att grilla och lite alkohol också. Lite jobbigt att Johan jobbar kväll denna veckan, betyder att jag måste handla allt. Sen på fredag (midsommarafton) blir det iväg till landstället med lite kompisar. Ska bli skönt att komma ut på "landet" :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vill du med på stan imorgon? Jag o Micke ska gå efter jobbet o uträtta reseärenden :)

2012-06-19 @ 10:44:57
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0