Jag bygger, bygger upp O du river, river ner

Ligger i soffan och tittar på en av de konstigaste filmerna som gjorts. Nån "skräck" med Val Kilmer, Twixt heter den. Handlar om en författare som åker till en väldigt konstig stad som är hemsökt eller något. Den har varit väldigt konstig än så länge och inte läskig alls. Men mysigt att ha något på i bakgrunden när man tvättar och sitter vid datorn :)


Jag och Ewe på nationaldagen i Tanto :)

Har jobbat hela veckan förutom i onsdags. Sveriges nationaldag, som blivit en röd dag. Gjorde inte så mycket mitt på dagen. Lite senare på eftermiddagen kom Ewe och Micke hämta upp mig. Vi åkte till Tantolunden och grilla med gänget. Var ganska mysigt och soligt framför allt. Fanns någon som DJ:a, folk dansa och trilla omkull. Var en äldre kvinna i gul kort kjol som trilla runt. Var riktig underhållning ;P

Imorgon blir det kryssning med gänget. Hoppas det blir fint väder bara så man kan vara ute på soldäck och få lite färg :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja jag vill inte vara blek som ett lik längre :(

2012-06-08 @ 21:44:09
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0