1 år 11 månader

Det får bli att jag uppdaterar bloggen 1 gång i vecka i stället. Har ändå inget att skriva om i mitt i veckan. Så sorry men ni får nöja er med det ;)

Har jobbat på som vanligt måndag till fredag. Och i onsdags sprang jag Vårruset med tjejerna på jobbet. Var riktigt mycket folk när vi kom dit. Satte oss vid bokstaven K så vi kunde hitta varandra senare när vi var klara. Hade först lite uppvärmning med personal från Friskis & Svettis. Sen ställe vi oss i kö för att att börja springa. Startade vid 19.05, var bland dom som ville springa fort men det var skit samma, var massa som gick sen efter ett tag. Men ändå bra att de delar upp starterna i grupper beroende på hur fort man vill springa eller gå.

Jag både sprang och gick. Min tid blev 37.48 minuter på 5 km. Ganska okej tid för mig. Så jag är helnöjd att jag lyckades ta mig igenom hela rundan. Efteråt fick vi picknick. Var riktigt gott att få något att äta efter loppet. Satt där en stund, sen blev det för kallt så vi åkte hemåt. Tog tunnelbanan hem. Var hemma ca 22. Hoppa in i duschen sen la jag mig i soffan helt mör och titta på några Vänner avsnitt.



Hade rejäl träningsvärk dagen efter. Sitter fortfarande i lite. Men det är bara skönt att ha lite träningsvärk, känner man att man lever i alla fall ;) Kanske ska börja springa 2-3 gånger i veckan. Det var riktigt skönt faktiskt. Avslappnat och man känner sig riktigt bra efteråt.

Igår efter jobbet mötte jag Johan i Näckrosen. Åt våfflor på ett Café sen blev det bio. Filmen vi såg var Prometheus. En film som ska utspela sig innan Alien filmerna. Den var i alla fall riktigt bra. Gillade slutet på den. Funderar på att se alla Alien filmerna ikväll :P Efteråt åkte vi hemåt, köpte med oss kinamat hem och åt framför nån film på tv. Sen somna vi båda i soffan.

Igår var det 1 år och 11 månader som jag och älskling varit tillsammans

Kommentarer
Postat av: Ewe

Öy när ska vi festa?!

2012-06-02 @ 21:30:32
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0