I'm tired of being tired

Andra och sista veckan på semestern. Lite smått deppigt. Skulle ha tagit en senare semester. Får bli nästa år i stället. Men jag har fortfarande 2 veckor att ta ut i höst/vinter om jag vill :D Funderar på att ta en vecka utomlands och komma bort från tråkiga Sverige. Blir nog i september eller oktober.

Tänkte jag skulla komma igång med träningen också efter semestern. Måste verklingen ta tag i det. Kommer inte ihåg sist jag träna på gymmet :P Jag saknar helt motivation till det. Ska faktiskt iväg snart och träna lite med Johan.

På lördag åker vi till Göteborg. Ska gå på Liseberg hela dagen sen på kvällen blir det utgång :) Längtar!

Måste ladda True Blood också så jag har något att titta på sen efter gymmet..



Kommentarer
Postat av: Ewe

Snygg ny header :) GBG ska bli kul! :D

2012-07-16 @ 12:22:07
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0