I'm feeling great, I'm feeling awesome

Blev ingen träning idag som jag tänkt. Men ska dit imorgon och bränna kalorier. Sen blir det in till stan och träffa Ewe för att köpa monday bar biljetter och sedan träffa Emelie.

Har bara varit hemma idag och fixat och donat. Jag blev sugen på att göra om hela lägenheten. Det finns så mycket snyggt man skulle kunna göra och köpa. Har suttit och tittat på ikea och chilli på snygga saker till hemmet. Finns en del som jag tänker köpa inom närmsta framtid. Som detta nedan:


Satt och kolla olika sidor på uppfödare av Labrador retriever. Har varit så sugen på att skaffa en hund ett bra tag nu. Och jag är ganska säker på att jag vill ha en sån här hund. Den är lugn, lydig, snäll och så himla söt. Men det är ju det att man måste ha tid till att uppfostra den när den är valp. Fan att man inte har ett jobb som man kan sköta hemifrån. Får väl vänta lite till innan vi köper en :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Undrar om jag nånsin kommer komma till det stadiet att jag tycker det är kul att köpa prylar till hemmet... inte ännu iaf! :P



Har ni seriöst planer på att skaffa hund? Då kommer jag hälsa på ofta isf! :D

2012-07-18 @ 15:51:44
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0