2012-07-05 @ 20:25:55

Bara 1 dag kvar att jobba sen är jag ledig i hela 2 veckor! Ska bli riktigt najs. Slippa ställa klockan, gå och lägga sig sent utan att tänka på att man ska upp tidigt, och härligast av allt.. få sova ut, få sova tills man vaknar av sig själv :)

Har inte planerat något speciellt. Bara vara ledig. Blir väl att jag och Johan åker ut till landstället om det är fint väder. Sen blir det en helg i Göteborg med bästa kompis gänget för att gå på Liseberg tillsammans.

Händer inte så värst mycket annars här hemma. Var och klippte mig i går. Det behövdes, var slitet och långt. Så nu är det lite kortare och ser fräschare ut. Fast mitt hår kan typ inte se fräscht ut, eftersom det är alltid så frizzigt. Hatar det. Önskar jag hade rakt och tjockt hår :( Men man kan tyvärr inte få allt här i livet. Får vara glad över det jag har istället.


Drömmer mig bort ett tag..

Patrik på jobbet fyllde år idag, så han och Alvaro (som fyller år på måndag) bjöd på glass, jordgubbar, marshmallows och chokladsås. Nom nom. Jag har världens bästa jobb, inte bara för att de bjuds på godsaker lite då och då utan för att det är världens bästa jobb helt enkelt! :D

Nu tänkte jag invänta Johan, medans jag tittar på serier. So loong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0