Back on track!

Tillbaka på jobbet igen efter 2 veckors semester. Kände mig lite ringrostig i måndags, och sen fick jag sitta i receptionen hela dagen eftersom vi var en kort. Men nu känns det bättre. Dock saknar jag mina gulliga kollegor som har semester nu. It's not the same without you! ;D
 
I lördags var vi i Göteborg med vännerna. Jag, Johan, Tessan, Marcus, Jonas och Pontus åkte samma tåg. Emelie, Helena, Ewe och Micke åkte snabb tåg men vi kom ändå fram före dom eftersom deras tåg hade något dörrfel. När vi kom fram åt vi på Max, sen gick vi mot hotellet som låg precis mittimot Liseberg.
 
Checka in och fräscha upp oss innan vi gick till Liseberg. Var där mellan 15 och 22. Åkte inte jätte mycket, men man hann inte med eftersom det var mycket folk och vi var så många som ville åka olika. Men jag hann i alla fall med att åka Balder och Kanonen 2 gånger var, Flumrider och Kålorado 1 gång var. Körde lite radiobilar också och åkte det lilla paris hjulet med Johan, Aijan och Tomas. Jag är mest stolt över att jag vågade åka Kanonen. Micke och Emelie tjata så jäkla mycket så till slut åkte jag den. Var riktigt nervös när vi stod i kön, jag blunda hela åkturen och efteråt var jag helt skakig :P Men den var rolig.
 
 
Vid 22 gick jag, Johan, Emelie och Helena tillbaka till hotellet medans de andra var kvar en stund till. Vi duscha och byte kläder. Sen åkte vi upp till hotellets restaurang och åt middag. Var fin utsikt och god mat. Vi var verkligen jätte trötta. De andra förfestade och gick ut.
 
Dagen efter blev det hotellfrukost. Så himla gott, så mycket att välja bland. Sen efteråt gick vi mot centralen och tog tåget hemåt. Blev ett segt tåg som stanna på 17 stationer, så det tog extra lång tid :P Ska inte ta det nästa gång jag bokar. Sen var man tvungen att reservera platser. Löjligt. Fick flytta på oss 1 gång.
 
Sötisar ;)
 
Börja jobba i måndags. Känns bra, men jag ska nog ta en semester vecka till i typ oktober. Jag och Johan prata om det igår och båda vill åka utomlands. Får ta och spara nu och spana efter resor.
 
På fredag kommer mamma och hälsar på. Ska bli kul att se henne. Vi sågs senast i april när mormor fyllde år. Sen på lördagkväll är det Monday bar med Ewe och Micke. Hoppas bara jag mår bättre tills dess. Har blivit lite smått förkyld sen Göteborg. Blev dränkt i vatten när vi åkte Flumrider.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha skitsnygg bild på oss :P
Krya på dig nu, vi ska röja loss på mondaybar!

2012-07-25 @ 20:45:00
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0