Show me the meaning of being lonely

Långhelg har börjat här hemma hos oss. Jobba bara halvdag idag, så jag slutade redan klockan 12. Riktigt skönt, fast vi fick stressa lite för att få iväg våra paket, men vi lyckades. Teamwork! Sen åkte jag in till stan och träffa Emelie och åt lunch på Kungshallen. Blev mitt vanliga, tacostallrik! Love it

Sen gick vi lite snabbt på stan för jag skulle köpa en ny mp3, men jag hitta ingen jag gillade. Får nog beställa på nätet istället som jag gjorde sist. Emelie bjöd på en yoghurtglass i Gallerian sen åkte hon tillbaka till jobbet medans jag åkte till Sundbyberg och hälsa på älskling på hans jobb. Var helt dött, eller det är alltid dött på hans jobb, i alla fall när jag är där ;-P Pussa lite på honom sen åkte jag hem. Hämta ut mina skor som jag beställt från Nelly.com, som jag skulle haft på nyår, men nu när jag pröva dom satt dom inte bra, så det blir att skicka tillbaka dom.

Håller på att tvätta, har diskat och dammsugit också. Sitter och myser med bra musik och en kanelbulle :-) Tänkte titta på lite serier, har laddat ner Once Upon A Time, har hört att den ska vara bra.

Imorgon blir det nog bio med älskling, och kanske Ewe mfl. We'll see. Trevlig helg folks! ;-D

Åh vad jag längtar tillbaka till denna underbara strand. Filma detta på morgon när det inte var något folk :-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Härlig video!! Snart är det min tur!!!!

2012-01-07 @ 12:13:27
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0