It´s gonna take a lot to drag me away from you

Nu var det över 1 vecka sen jag uppdatera sist! Men nu har jag äntligen fått tillbaka min älskling och även Johan hans ;-) Han sitter fastklistrad i stolen och spelar, så då passar jag på att uppdatera bloggen lite.

Veckan som gått har jag bara jobbat. Har gått lite sämre med träningen. Dock har jag börjat äta mindre och nyttigare, ja förutom i helgen då. Men annars har jag klarat mig ganska bra. I måndags träffa jag Ewe och fika, prata massa skit. I fredags träffa jag Johan efter jobbet. Han skulle köpa skidbyxor och jacka eftersom vi ska till fjällen på torsdag. Jag letade efter skor men hitta inga. Vet inte hur jag ska göra. Får kanske åka in till stan imorgon och ta en titt, måste köpa lite alkohol också.

I lördags var det dags för kryssning. Träffade Emelie i stan vid 17. Vi åt lite på Macho! Tex-Mex. Första gången jag åt där. Jag föredrar fortfarande Taco Bar. Sen träffa vi resten, Camilla, Simon, Miranda och Tessan. Vi var ute i ganska god tid, fick vänta på att stiga på i ca 50 minuter. Första vi gjorde var att gå till våra hyttor och sen gick vi och åt, blev oxfilé för min del. Riktigt gott.

Efter maten begav vi oss till taxfree'n och handla lite gott och alkohol. Tyckte inte jag handla så mycket men ändå blev jag ganska full ;-D Gjorde iordning oss sen förfesta vi innan vi gick upp till "discot" högst upp i båten. Var väldigt mycket folk, många slibbiga turkar. De var på oss hela tiden, fick stöta bort dom hela tiden. Sen fick jag en pirathatt av nån random kille. Jag behöll den, var många som ville ha den men jag fick ha den kvar för mig själv :-P


Jag tog Camillas drink ;-D

Vi dansa hela natten lång. Var längesen jag var uppe och festa så länge. När vi kom tillbaka till hytten var klockan ca 5 på morgonen. Emelie hade gått lite tidigare och bäddat våra sängar, snällt av henne! Hon tog på sig mammarollen, vilket jag annars brukar göra haha ;-)

Somna ganska fort, låg och prata ett tag. Sen gick vi upp vid 13. Vår frukost blev vår middag istället. Blev hamburgare med pommes. Båten skulle inte vara hemma fören vid 18 så vi fick underhålla oss med lite karaoke och de andra bada lite.

När jag kom hem mötte Johan mig, han ville ha pizza så vi tog med det hem. Jag duscha sen somna jag till i soffan. Skönt att vara hemma igen. Men det var riktigt roligt. Har inte festat så hårt på jätte länge! I needed it.

Ska bara jobba 2 dagar till, sen på onsdag efter Johan slutat så åker vi till Micke och sover över, sen åker vi till Sälen tidigt på morgonen :-D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Såg ut som ni hade kul :)

På skidresan ska vi röööja loss också! :D

2012-01-31 @ 08:44:04
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0