I stan med kusin vitamin

Äntliigen helg igen, skönt att kunna sova lite längre än till 6.30. Veckan har gått ganska fort, fast igår gick dagen ganska segt på jobbet, men vi hade massa kul ändå. Jag blir retad som vanligt av alla, bara för jag är från Skåne, men jag står på mig ;-)

I alla fall, efter jobbet åkte jag och träna. Ganska skönt att träna en fredag, lite med folk, så man slipper trängas. Har börjat komma igång med träningen nu. Träna måndag, gick hem i tisdags, träna i torsdags och igår. Tänkte jag skulle ta en låång promenad imorgon med älskling runt sjöarna. Måste gå av alla kalorier man får i sig på helgerna! Sen nästa vecka kör jag ungefär likadant. Måste minst träna 3 gånger i veckan, helst 4-5. Och givetvis äta nyttigare. men jag är på god väg i alla fall.

Igår när Johan kom hem från jobb, spela han lite medans jag låg bredvid i soffan och somna haha.. så mysigt Älskar att somna i våran soffa och veta att Johan sitter bredvid. Mys mys mys! Jag har kommit in i en period då jag mest bara vill mysa. Men det kan bero på årstiden också. Johan väckte mig vid halv 2 inatt och sa att nu får du faktiskt flytta in till sängen, så det gjorde vi. Åhh jag älskar våran nya säng. MYYSSSSS! ♥ haha ;-)

Sov till ungefär 11. Åt frukost, Johan stack till gymmet. Jag passade på att fixa lite i hemmet. Hängde upp min fina fototavla. Tänkte först ha den i sovrummet, men det fick bli i köket istället. Sen bädda jag sängen, och hängde upp spegeln, vek lite tvätt.. Sen hade vi tvättpass mellan 14-16. Skönt att få lite rena kläder.

Efter vi var klara med tvätten, gjorde jag mig iordning och åkte in till stan och träffa Jenny min kusin. Vi har inte setts på över 1 år. Sen morfars begravning. Skam faktiskt. Vi åt på Taco Bar, prata massa skit, sen gick vi till godisaffären vid Hötorget och köpte med oss massa gott. Gick till Gallerian, men dom hade stängt så vi fortsatte till Centralen och köpte varsin varmchoklad på Espresso House, satt på Centralen och prata lite till, sen gick vi till tunnelbanan och åkte hem på varsitt håll. Var kul att träffa henne. Vi har alltid lika kul tillsammans!


Nu ska jag mysa med älskling och titta på någon film :-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Fest lördag o mys söndag is the shiz :D

2012-01-22 @ 20:31:23
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0