And it goes like this..

Sunday evening. Har segat hela helgen. Tänkte ladda upp batterierna inför en ny jobbvecka. Vi kommer ha väldigt mycket att göra imorgon eftersom vi hade halvdag i torsdags och var lediga i fredags. Himla skönt med låånghelg. Har dock inte gjort mycket. Kände mig lite småkrasslig i halsen och hade inte lust att göra något.

Jag och Johan åkte dock till Kista Gallerian och träffa Ewe och Micke i fredags. Gick först lite i affärer. Jag hittade ett par skidbyxor och en mysig fleecetröja som det var rea på men jag fick det för halva rea-priset ;-D haha.. han i kassan gjorde fel men jag sa inget. Sen åt vi på foodcourt, blev nån-inte-så-god-stek med klyftpotatis och god sås. Sen fika vi innan bion. Filmen vi såg var The Darkest Hour med Joel Kinnaman. Var ganska okej film faktist. Väldigt spännande vid vissa tillfällen. Rekomenderar att ni ser den :-)


Haha denna bilden bjuder jag på ;-P

Igår var jag i stan ett tag för mig själv. Var ganska skönt att shoppa ensam. Man går dit man vill och ska, slipper vänta på andra och man kan gå i sin egen takt. I alla fall, det blev en del. Handla lite kläder på Cubus och Gina Tricot, bland annat nya träningsbyxor och BH. Tänkte jag måste motivera mig mer att börja träna, och vilket bra sätt att motiveras av att köpa nya träningskläder då ;-)

Sen handla jag en fin tavla på Lagerhaus, står Live Love Laugh i mitten och runt om är det massa ramar där man kan sätta i bilder som man själv vill. Tänkte ha den i köket, så varje gång man går förbi där kan man titta på den och bli glad. Dock hade jag inte så många bilder att sätta i, så jag framkalla nya precis. Väldigt passande, fick nämligen 50 gratis bilder av FujiDirekt :-D

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen blir det tv/film resten av kvällen :-)

Kommentarer
Postat av: SHORTY

svar; åh tack snälla du :) det värmer verkligen <3

2012-01-08 @ 21:14:28
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

blää måste köpa skidkläder. BORING! :P

2012-01-10 @ 09:44:39
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Lupin

Haha, härligt med folk som kan bjuda på sig själva :)

2012-01-20 @ 18:24:29
URL: http://lupins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0