15 januari 2012

Oj det var ett tag sedan jag uppdatera. Sorry. Men nu är Johans dator på reparation så vi får samsas om min laptop hela tiden, så det blir inte lika mycket uppdatering från min sida.

Veckan som gått har jag bara jobbat. Tränade med Emelie på Sats i torsdags. Fy va bra maskiner de hade! I'm in love! Men synd att det är så himla dyrt annars hade jag inte tvekat en sekund att bli medlem där. Ska kolla lite på priserna sen, men så länge får jag vara kvar på 24/7. Tänkte jag skulle träna hela veckan. Måste komma igång med det igen. Har gått upp typ 5 kg, in no time! Måste även se över hur jag äter.



I fredags efter jobbet träffa jag, Ewe, Emelie, Johan Erik och Martin. Vi gick till Wokhouse och åt. Åh vad jag älskar deras mat. Den är så himmelskt god. Hade kunnat äta där varje dag! Sen efter det åkte vi till Fridhemsplan till Biljard Palatset och spela biljard. Folk droppa in lite, bland annat Robert, Danne, Micke, Tobbe, Kristiana, Tomas och Aiajan. Jag spela mot Johan, och jag vann! Haha, fan va gött det var. Men sen ville han ha revansch och då vann han. Sen åkte folket vidare till nån bar, jag och Johan åkte hem. Var riktigt trötta. La oss i soffan och somna framför Sagan Om Ringen. Mysigt :-)

Igår gjorde vi inte så mycket på dagen. Robert, Ewe och Micke kom över för filmkväll. Vi åt tacos och titta på Green Street Hooligans och Shaun of the Dead. Blev killarnas val. De åkte hem vid halv 12 tror jag. Var mysigt i alla fall.



Satt uppe ett tag till sen gick vi och la oss. Vakna vid 11 idag, åt frukost sen åkte vi till Sundbyberg och köpte ett Xbox 360 Slim och 3 spel på Webbhallen, sen handla vi lite mat på ICA Maxi. Har typ bara suttit och spelat hela förmiddagen. Jag gilla Skyrim så jag tänkte fortsätta med det ;-) Den är även förberedd för Kinect så man kan dansa och sjunga ;-)

Imorgon är det dags för att jobba igen! Looking forward to it :-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

life's gooood, huh!? när ska vi ha spelkväll hos er? :D

2012-01-16 @ 18:49:16
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0