You are me heart's desire

Veckan har gått riktigt fort. Skönt! Fredag imorgon och helg, riktigt härligt. Och det går mot ljusare tider. Thank god! Orkar fan inte leva i mörker och kyla mer nu. Måste bara bli lite varmare också så är allt tiptop :-)

Har kommit i gång sakta men säkert med träningen också. Var på gymmet i måndags och tisdags. Tog "paus" igår och idag. Men imorgon ska jag träna igen, med Emelie efter jobbet. Tänkte provträna på Sats. Ska köra riktigt hårt. Måste ha ett rejält träningspass så svetten rinner! Funderar på att träna i helgen också. Annars ska jag fortsätta att träna minst 3 gånger i veckan.

Har varit en lugn dag på jobbet, även om jag var lite små irriterad innan idag, men det gick över. Vi hade inte så mycket att göra de 2 sista timmarna så vi gjorde en gummiboll av gummisnoddar. Så kul har vi på jobbet ;-)



Nu tänkte jag titta på film tills älskling kommer hem från jobbe.

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag vill också ha lugnt på jobbet :P

2012-02-16 @ 21:26:08
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0