If I don't show it, doesn't mean I don't feel it

Hela denna onsdagen har kännts som torsdag, varför vet jag inte. Måste vara för att jag längtar till helgen. Har varit en ganska fartfylld dag på jobbet, ända fram till 15 kanske. Och vädret har varit helt underbart. SOL! och framför allt mycket varmare. Tror det var 12 grader som varmast. Helt underbart. Var så mysigt på bussen imorse. Solen sken in och jag blunda, höll på att somna faktiskt :-P Vill ha vår nu!! Bort med snön!

Tog en promenad hem också. Himla skönt. Ska börja göra det mer och mer nu när solen tittar fram och det fortfarande är ljust ute.

Har varit duktig idag och lagat ordentligt middag, blev över till lunch också. Måste bli bättre på att ta med lunch till jobbet. Blir för dyrt i längden. Sen boka jag bord tills på lördag. Tänkte gå ut och äta, jag och mina fina vänner. Det blir asiatiskt på Wagamama. Var ett tag sedan jag var där sist. Efteråt beger vi oss nog ut i Stockholms nattliv.

Kom på att jag har inget att ha på mig. Måste köpa något nytt och snyggt. Får kolla runt lite imorgon och se om jag hittar något. Tråkigt att gå i samma trasor hela tiden.

På fredag blir det bio med Emelie & CO. Tänkte se en skräckis. The Devil Inside. Mys! Älskar att bli skrämd, och den kan ju inte vara värre än Paranormal Activity 3 som vi såg på bio ;-) Right?!



Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan och titta på en bra film. So long!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Gud va äcklig filmen var :P

2012-03-03 @ 17:43:35
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0