Forgive me, but I was bored..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få komma hem till min älskling
Vad gjorde du kl 08 i morse? Började jobba
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste igenom bloggar
Det sista du sa högt? "Din favorit reklam går igen"
Det senaste någon sa till dig: "Amen menar dom allvar.."
Vad har du druckit idag? Kaffe, vatten och juice
Vad var det senaste du åt? En bit choklad
Vad var det senaste du köpte? Asiatisk lunch :)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träfärgad? :P
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt, snö som töar = fakking halt
Godaste glassmaken? Choklad of course, fast jordgubb är också väldigt god
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Absolut, bästa jag haft hittentills!
Favoritklädsel? Mysbyxor och en av Johans t-shirts
Favoritlåt just nu? Love Sensation - Loleatta Holloway
Vad ser du om du tittar till höger? En hög med kläder
Vad gör dig glad just nu? Att det snart är Big Brother, det är så underhållande
Vad ska du göra härnäst? Antagligen nörda vidare med bloggar och facebook
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Seg och trött
Favoritgodis? Chooooooklad!!
Kläder just nu? Sovshorts och långarmad grå tröja från H&M
Sommarplaner? Nope
Hur många kuddar sover du med? 1, fast jag brukar ta Johans kudde när han går upp
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Är du kittlig? Kan man väl säga..
Snarkar du? Nej, om jag inte är förkyld förstås
Stjärntecken? Fiskarna
Äckligaste insekten? Spindel (fast det är väl ingen insekt?) allt med larver är urrrk!
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0