Cause you're so amazing!

Ligger i soffan med min OnePiece på. Älskar den. Supermysig och varm. Alla borde ha en sån!

Igår efter jobbet träffa jag älskling, sen åkte vi vidare till Östermalmstorg och mötte de andra. Blev After Work på TGI Friday's. Emelie hade bokat bord till oss, tur var nog det. Var smockat med folk. Vi beställde en kanna margarita med jordgubbssmak och dela på. Till maten blev det en hamburgartallrik.



Efteråt blev vi lite splittrade. Vi gick först till Berns men jag tyckte inte riktigt vi passa in där så jag, Johan och Emelies vänner drog vidare. Försökte hitta en mysig och bra pub. Till slut hamna vi i Gamla Stan på Movits. Tog en glas vin sen blev vi väldigt trötta så vi åkte hemåt på olika håll. Förstår inte folk som orkar festa på fredagar efter en lång arbetsvecka! Jag börjar väl bli gammal ;-)

Somna vid midnatt och sov till 12 idag. Konstigt nog är jag trött ändå :-P Troligen på grund av all shopping idag. Åkte in till stan med älskling vid halv 2. Mötte Emelie som också hängde med. Slutade med att jag köpte ett par nya jeans i en Lee butik. Blev ganska nöjd. Köpte även ett linne, ny mascara och äntligen är jag ägare till den goda parfymen Heidi Klum Shine. Luktar gudomligt gott.



Har småtittat lite på Melodifestivalen. Och nu tittar jag på James Bond. Imorgon blir det IKEA med älskling, Emelie och Andreas :-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag vill också ha ny parfym!

2012-02-29 @ 14:01:12
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0