11 februari 2012

Ligger i världens bästa och mysigaste soffa just nu. Känner att jag varit väldigt effektiv idag. Åt frukost direkt när jag vakna, annars brukar det ta ett tag, åkte till gymmet och träna med Johan. Har och är fortfarande förskyld så jag tog det lite lugnt, 30 minuter på crosstrainern på lägsta nivå. Kändes ganska bra. Åkte hem, handla lite middag till ikväll, duscha, sortera tvätten, precis varit i tvättstugan och nu ligger jag här och väntar på att maskinerna ska bli klara. Det kallar jag effektivt ;-P

Veckan som gått har jag bara jobbet. Kände mig dålig i tisdags så jag gick hem lite tidigare, runt 15. Senare på kvällen mådde jag inte alls bra. Kändes som jag skulle dö. Så jag sjukanmälde mig och var hemma från jobbet på onsdagen. Sov i ungefär 14 timmar. Efter det kände jag mig mycket bättre, så jag jobbade torsdag och fredag. Har inte råd att vara hemma heller. Var ganska lugnt på jobbet ändå.


Saknar verkligen Amadores! :(

Efter jobbet igår, träffa jag Johan i stan. Han skulle shoppa lite nya kläder. Jag var smakråd. Valde ut några snygga tröjor och ett par snygga  jeans åt honom :-) Sen blev vi hungriga så vi leta efter en thai restaurang som vi inte varit på så mycket. Blev en som låg vi Centralen. Dock lukta det väldigt konstigt och maten som jag valde var inte den godaste men jag var hungrig så jag åt upp det ändå. Åkte hem och la mig i soffan och titta först på Drag Me To Hell som gick på tv, sen efter den blev det Hajen 2. Dock somna både jag och Johan framför den. Vakna till när klockan var nästan 3 inatt. Gick in och la oss i sängen och sov till ca 11 idag.

Ligger och funderar på vad jag ska hitta på när jag fyller år. Det är ju snart. Om ungefär 3 veckor. Fyller år en fredag. Funderar på att gå ut på lördagen. Kanske Monday Bar om folk vill? :-)

Får fundera vidare..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Häng me på avicii, så drar vi på mondaybar efteråt :D

2012-02-12 @ 17:12:49
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0