Nothing really matters when the lights go out

We're still alive! :D
 
 
Vi överlevde jordens undergång. Vilken lättnad måste jag säga ;) Gick och var lite små orolig på jobbet i fredags. Vi skojade om det på jobbet. "Nu dör vi om en kvart!" Haha.. Men som tur var hade Mayafolket fel. Dock tror jag mer att vi missuppfattat deras kalender bara. Läste nånstans att ett nytt sekel började nu i stället. Men men.. nog om det.
 
I fredags åkte jag bara hem efter jobbet. Krama om alla, nästan alla på jobbet och önska alla god jul. Vissa ska vara ledig i mellandagarna så dom kommer man inte se fören efter nyår. Sen hämta jag ut mitt paket som jag beställt från Nelly. Hade hittat en snygg klänning att ha på nyår, men när jag kommer hem och ska pröva den fastnar den vid armarna. Så jävla smal var den, och inte stretchig alls. Så den åker tyvärr tillbaka. Skit också. Funderar på att bara ta något från garderoben. Jag som ville ha något nytt, men jag orkar fan inte hitta något annat nu..
 
 
Igår var jag och Johan i Solna centrum och köpte de sista julklapparna. Vi gick på olika håll för vi skulle handla till varandra också. Sen möttes vi upp och leta efter något till mig att ha på sig på julafton. Leta som en galning. Tror jag prova olika kläder 4 gånger och inget satt som jag gillade. Men tillslut blev det en svart kjol och ett vinrött linne. Ska ha svarta strumpbyxor och en mysig kofta till. Åt på Subway innan vi åkte hem med bussen. Laga god mat sen blev det tv resten av kvällen.
 
Idag har Johan varit hos sina föräldrar och hjälpt till med maten inför imorgon. Jag stanna hemma och städa. Diska undan och tvätta massa. Tror det blev 4 maskiner. Lite jobbigt att tvätta uppe i lägenheten för vi har ingenstans att hänga så mycket tvätt, så jag fick improvisera och hänga lite över allt.
 
Nu är det bara att invänta morgondagen. Ska fira hos Johans familj för första gången. Ska bli kul.
 
Så... GOD JUL på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

God jul darlo, hoppas du får massa fina paket :)

2012-12-24 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0