New Year!

2013 står vid dörren nu :)
 
Har jobbat 2 dagar efter jul-ledigheten. Var ganska lugnt i torsdags, och lite mer att göra igår. Var inte alls många på kontoret. Lite små skönt faktiskt.
 
Var och tränade i torsdags också med Emelie. Blev ett SatsEnergy pass. Var faktiskt riktigt roligt. Man hoppa runt och brände massa energi. Dock har jag zero kordination. Måste få bättre!! Men det är bara att fortsätta träna.
 
Efter jobbet igår åkte jag direkt till Systemet och handla lite. Blev dock bara en Champagne och några alkoläsk. Var så mycket folk så jag orka inte trängas. Var tänkt jag skulle handlat idag men orkade inte. Så jag måste dit igen på måndag!
 
Sov till ungefär 11 idag. Var skönt att känna sig utvilad. Duscha, åt frukost, sen åkte jag och Johan in till stan. Mötte upp Ewe och Micke också. Shoppa lite sen blev det en fika. Mysigt att träffa dom :)
 
Mina inköp idag blev ett par Say Ups med "hållare", ett nytt minneskort till mobilen och ett par nya skor. Älskar dom. Dock blir jag längre än Johan ;)
 
 
Tänkte jag skulle ha dom på nyår tillsammans med en svart kjol och ett linne som jag ej valt ut än. Men det blir nog bra, hoppas jag!
 
Vi ska till Marcus i Sollentuna. De flesta vi känner ska dit så det kommer nog bli hur bra som helst. WOP!
 
Nu tänkte jag fortsätta titta på Sagan om de två tornen :) GOOD NIGHT! AND HAPPY NEW YEAR!

Kommentarer
Postat av: Ewe

När köpte du skorna? :P Snygga :)

2012-12-29 @ 23:28:53
URL: http://ewees.blogg.se
Postat av: il romanista

fina!

2012-12-30 @ 03:16:42
URL: http://ilromanista.se
Postat av: Denise

Snygga skor! :)

2012-12-30 @ 04:04:24
URL: http://swafricangirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0