Have yourself a merry merry christmas

Nu var julen över.. nästan i alla fall :)
 
Jag och Johan var hos hans familj igår i Solna. Var där redan vid 12.30. Fick kaffebesök av några av deras vänner. Drack glögg, åt lussebullar och annat som de bakat. Sen efter att de gått var det dags för Kalle Anka och hans vänner firar jul på svt1. Inget speciellt, har ju sett den nästan varje jul så börjar bli lite småtråkig ;)
 
Det var många många fler julklappar än det som låg under granen ;)
 
 
Sen åkte alla utom jag och Johan till Kyrkogården för att tända ljus. Vi fick inte plats i bilen så vi blev kvar hemma och duka inför middagen. När de kom tillbaka var det dags för julmiddag. Blev proppmätt, som alltid. Tar alltid för mycket mat än vad man orkar äta upp.
 
Efter maten var det dags att öppna julklapparna. Tog nog minst 2 timmar :P Johans pappa hade gjort massa julrim också. Men det var roligt. Fick fina klappar. Bästa var från Johan. Ett par nya lite större hörlurar jag som önskat mig. Fick ganska mycket böcker också. Så nu har jag massor att läsa. Tänkte ta med till Thailand också.
 
 
Efter alla julklappar, spela vi ett spel. Sen blev vi trötta och åkte hem vid 23.30. Var hemma lite över midnatt. Somnade direkt. Sov ganska länge idag. Hade satt klockan på 10 men snoozade ända till 11 :P
 
Efter frukosten bestämde vi oss för att åka in till stan. Jag ville kolla om det var rea på kaffemaskinen jag sett ut. Men det var det inte :( De hade bara rea på en från Bosch, men den ville jag inte ha för den har inte dom goda kappslarna som jag vill ha. Men jag såg nu att den var billigare på Cdon.se än Media Markt. Så tänkte köpa den vid nästa lön, om jag har pengar över från Thailand låt säga ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Åh Fifty shades böckerna vill jag också läsa, du får berätta vad du tyckte sen ;)

2012-12-25 @ 16:15:35
URL: http://ewees.blogg.se
Postat av: Denice

Hej! Vilken intressant blogg!

2012-12-28 @ 19:27:58
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0