And so this is christmas

Bara en vecka kvar att jobba tills Julafton :)
 
Denna julen kommer jag inte att fira med min familj, utan med Johans familj här i Stockholm. Ska bli kul att se hur dom firar. Dock kommer jag självklart sakna min familj. Har alltid annars firat med dom. Och vi har alltid så mysigt. Men ibland måste man bryta på traditionerna.
 
Har köpt julklappar till alla utom Johan nu. Måste ut nästa helg och handla lite bland alla andra som köper i sista minuten.
 
Har inte tagit ledigt alls i mellandagarna. Är ju ledig måndag till onsdag, jobbar torsdag och fredag. Sen är det Nyårsafton och nyårsdagen då man är ledig, sen jobba onsdag, torsdag och fredag. Kommer nog vara ganska lugnt på kontoret då. Många som antagligen tagit ledigt då.
 
Sen efter nyår är det bara drygt 3 veckor kvar tills vi åker till Thailand :D Som jag längtat. Måste träna extra mycket nu och ska verkligen inte äta massa julmat!
 
Frågan är vad man ska göra på nyår. Har ingen anning om vart vi ska vara. Men en sak är säker, jag ska dricka champagne i massor ;)
 
Från Julfesten med jobbet. Alvaro, Emelie och jag :)
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Söta ni är! :)

2012-12-16 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0