All I wanna is.. you!

Var ett tag sen jag uppdatera sist så det är väl på tiden jag uppdaterar nu.
 
Har jobbat som vanligt de två senaste veckorna och tränat. Har gått på en del klasser på Sats med Emelie. Senaste var Bodypump. Det var riktigt kul och framför allt givande. Ska gå på fler såna klasser. Gillar att träna styrka mer och mer. Men måste träna lite mer kondition också. Imorgon blir det Box.
 
Förra helgen var jag nere i Skåne och hälsa på familjen. Åkte på fredagen och kom hem igen på söndagen. Sov över hos Therese i hennes, och Thögers nya hus som de köpt i Tomelilla. Väldigt mysigt och stort hus. Jag sov bredvid Neo i hans rum. På söndagen hade han uppträde med sin funky kids group. Jag tog massor av bilder men jag har inte hunnit... eller orkat lägga in dem i min dator. Men jag tog ca 150 bilder. Tänkte framkalla de sen och skicka till dom som en julklapp :) Men i alla fall, det var kul att se honom uppträda. Han har blivit så stor nu.. även Nova. Sötnöten <3
 
 
I torsdags var det julfest med jobbet. Var riktigt kul. Blev först lite mingel precis efter vi slutat. Fick champagne och lite snacks. Sen kom en buss och hämta oss vid 18. Åkte vidare till en Hamnkrog som jag inte kommer ihåg riktigt var den låg men det var inte så långt i från Solna. Där fick vi god hemlagad julmat.
 
Efter maten blev det massa dans. Jag dansa nästan hela tiden tills jag åkte hemåt vid halv 12. Var kul att se kollegorna släppa loss och alla var på glatt humör :D
 
Jag med Alvaro och Matte (tagen av Emelie)
 
I fredags var alla lite smått sega och vissa bakis. Hade inte fått så mycket sömn då nästa alla kom hem sent från julfesten. Jag var hemma vid 12 så jag fick ungefär 6 timmars sömn ändå. Sen gick jag lite tidigare från jobbet då pappa och Irene skulle komma och hälsa på. Mötte dom vid Centralen, vi fixa SL kort till dem sen åkte vi till deras vandrarhem som låg på Fridhemsplan. Nära och bra hem till oss sen.
 
Åt middag/buffé i Sundbyberg sen åkte vi hem och de till sitt vandrarhem. Igår gick vi lite på stan och kolla runt, handla lite nya julstakar till mig och Johan och några julklappar. Sen åkte vi hemåt och vila upp oss. Sen vid 18 åkte jag och Johan tillbaka till Fridhemsplan och mötte upp dom och gick på en mysig spansk restaurang. Var riktigt trevligt och god mat. Notan hamna på 700 kr för mig och Johan :P Ibland får man unna sig!
 
Idag har vi mest gått runt i stan och väntat på att deras tåg skulle gå som gick vid halv 4. Jag och Johan passa på att köpa nya resväskor. Så nu har vi varsin stor resväska inför Thailand :)
 
Veckan som kommer blir det hårdträning och jobb som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Gud så söta ungarna är! :)

2012-12-02 @ 21:06:00
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0