Time to go home where I belong

Snart är veckan slut igen! Veckorna bara rusar förbi nu. Det var liksom precis februari, kändes det i alla fall som, och nu är vi redan framme i slutet av april. Crazy!

Har bara jobbat hela veckan. Var och tränade i tisdags, but that's it. Måste fan skärpa mig. Har väldigt lite tid på mig att komma i form till beach 2012. Men jag har bara mig själv att skylla som inte tar tag i saker. Men än har jag lite tid att gå ner något kilo eller 2 eller 3 :P Får se vad jag hamnar på.

Var i stan idag och köpte present till Neo som fyller år nästa torsdag. Han blir hela 4 år. Stor kille nu :) Köpte även något till Nova. Plus att jag ska ta med muggarna jag köpte till dem när jag och Johan var på kanarieöarna.

Imorgon efter jobbet åker jag och Johan till skåne. Min mormor fyller 85 år så hela familjen ska fira henne på lördag. Ska bli kul att träffa alla igen. Sen åker vi hem igen på söndag.

Tror jag ska se ett avsnitt av Vänner innan jag kryper ner bredvid min älskling.

Have a great weekend!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Mysigt att åka bort över helgen :)

2012-04-20 @ 11:33:21
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0