Mormor 85 år

Nu är vi hemma igen efter en mysig helg i Skåne =)

Åkte direkt till centralen efter jobbet i fredags och mötte uppe Johan. Åt lite "middag" sen satte vi oss på tåget ner till Lund. Vi var framme ungefär halv 12 på natten. Det var en väldigt seg resa. Tur att jag hade en bra bok med mig i alla fall. Johan sov nästan hela resan. Tråkis! Jag var vaken hela tiden, någon var ju tvungen att vara det så vi inte missa vår station.

Tog en taxi hem till mamma. Var smidigast och snabbast. Krama om mamma sen gick vi och la oss för vi var trötta. Sov till ungefär halv 10. Duscha, åt frukost och gjorde iordning oss sen kom Henrik och Julia och hämta mig och Johan. Mamma åkte med Therese och barnen. Vi skulle nämligen till Skanör för att fira Mormor som fyllt 85 år. Stort grattis till henne i efterskott :)



Jag hade lånat med systemkamera så jag var fotografen. Tog massa foton, mest på barnen. Kul att fota när man har en bra kamera. Blir så jäkla bra kvalité.

Sen åkte vi hem vid 17 tiden. Therese och barnen stanna kvar hos mamma så vi lekte och titta på film. Herregud vilket go det är i dom. Inte en lugn stund. Men det är väldigt bra träning. Har värk i hela kroppen idag :P Kanske skulle bli dagisfröken och jaga barn hela dagarna?

Idag åkte vi hem. Gick upp tidigt och var hemma i Stockholm vid 15. Borta bra men hemma bäst. Har hunnit packa upp, tvättat, lagat mat och lagt över bilderna till datorn. Tänkte mysa resten av kvällen. Sen imorgon är det dags att jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Petrah

svar; tack så mycket :D är helt kär i mina nya kläder haha!

2012-04-22 @ 21:03:37
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

Skitsnygg jacka :) Jag vill också ha en ny vårjacka!

2012-04-23 @ 08:01:23
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0