It's a nice day to start again

Nu är det lång ledigt. Ända bra med påsken! Jobbade halvdag idag och sen är jag ledig imorgon, helgen och på måndag eftersom det är röda dagar. Älskar kontorsjobb!

Åkte in till stan efter jag slutat. Var ute efter ett par jeans och skor. Men hitta inget av det. Köpte dock ett par leggins, blått linne, tröja, undisar, strumpor, vinrött nagellack, och lite annat smått gott. Gick inom Weekdays, och prövade ett par Cheap Monday jeans, men dom jeans är bara för långa och smala personer! Nej thank god for Lee och Levis jeans! Synd att dom är så dyra bara, men helt klart värt pengarna. Håller länge :)

Prövade även ett par röda och svarta converse men jag köpte inga. Är himla sugen på det dock, om dom inte varit så dyra hade jag köpt dom direkt! Får nöja mig med mina vita så länge och spara ihop till de andra i stället.


Alvaro, jag och Gulfaz igår.

Igår stanna vi kvar efter jobbet och spela in våran film som vi ska ha till vår kick-off i maj. Så himla roligt att spela in film alltså. Kanske skulle bli skådis istället? Jag spelar nurse, eller "the new intern" som i Grey's Anatomy. Ska bli kul att se hur slut resultatet blir :)

Imorgon blir det kryssning med gänget. Båten åker vid 19.30. Ska träffas innan och käka middag. Resten av ledigheten ska jag nog träna och bara vara hemma. Blir nog bio på söndag med gänget också.

Glad påsk på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

blir kul med bio ikväll :D

2012-04-08 @ 13:31:35
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0