Femtonde april tvåtusentolv

Ännu en helg har passerat. Har varit en lugn och slapp helg. I fredags efter jobbet åkte jag bara hem. Tror jag bara åt några mackor till middag sen slappa jag framför tvn hela kvällen tills Johan kom hem. Gick och la oss ganska sent. Sov ut ordentligt igår, vaknade till massa snö utanför fönstret. Som tur är har det tinat bort idag.

Senare på kvällen åkte vi in till stan och träffa Emelie och Helena. Åt på Kungshallen, sen hämta vi ut våra bio biljetter och köpte godis i den lilla godis butiken. Vi såg American Pie Reunion. Andra gången för mig. Lika rolig som förra gången jag såg den. Helt klart en favorit i vår. Ska beställa den så fort den kommer ut på dvd.

Sen åkte vi hemåt. Titta lite på tv sen somna jag vid halv 1 inatt. Vakna vid 11 idag. Åt frukost sen gick jag ut i det fina vädret. Var verkligen varmt ute, solen sken starkt, kändes som vår och det var fullt med folk ute.

Gick och handla middag med älskling. Sen baka jag bullar, eftersom jag hade lovat Johan det. Sen laga vi god middag, blev kyckling med kantarellfond. Supergott!

Imorgon är det en ny jobbvecka. Måste komma igång med träningen på allvar nu. Jag är definitivt inte redo för beach 2012!! Så skärpning på den delen!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Nu måste vi festa :D

2012-04-16 @ 21:17:21
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0