Du måste flytta dej

Har fått en ny jobbig låt på huvudet. Den är så dålig att den blir bra :P Alina Devecerski - Flytta på Dej heter låten, kommer bli årets sommarplåga for sure.

Nu var det ett tag sedan jag uppdatera sist. Skäms på mig. Men jag har glömt bort och känner verkligen inte för att uppdatera längre, speciellt när min dator krånglar och är vääääldigt seg. Kan ju använda Johans dator, men antingen sitter han där när jag vill uppdatera eller så orkar jag inte för jag hatar hans tagentbord. Jag ser bara en lösning på detta problem. En ny dator! Måste ha en. Då kommer jag sitta fastklistrad varje dag I promise!

Veckan som gått har jag bara jobbat, tränat lite men inte mycket. Har kommit in i en svacka. Men jag har i alla fall börjat äta mindre och nyttigare. Får se om jag kan fortsätta så. Nu har det ju äntligen blivit fint väder, så nu kan jag gå hem från jobbet bara det inte regnar.

I fredags efter jobbet träffa jag Ewe och Micke i stan. De shoppa lite, medans jag mest titta på. Handla inget själv. Sen åkte vi hem åt olika håll. Åt tacos till middag och titta på Vänner. Somnade i soffan som vanligt framför tvn.

I lördags, igår då, åkte jag och Johan in till stan och shoppa massa. Jag handla ett par blåa, låga converse på Red Devil som hade 25% rabatt så fick dem betyligt billigare. Dom kommer användas flitigt i sommar. Så nu har jag två par converse. Vill ha ett par vinröda höga och ett par svarta också.

Efter det handla jag ett par Levis jeans på Carlings. Så nu äger jag 3 märkes jeans. Wop wop. Sen blev det lite tröjor på Cubus som hade 30% rabatt på allt. Köpte även en ny bikini på BikBok. Har spanat in den länge. Älskar den färgen också. Nu måste man bara fixa en snygg bränna :D



Imorgon blir det halvdag på jobbet eftersom det är röd dag på tisdag (1 maj). Skönt med kort dag. Sen på kvällen blir det grillning och festande med gänget i Alvik tror jag det var eftersom det är Valborg imorgon.

Och på fredag blir det Gröna Lund. LMFAO ska spela =)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Byråerna är för djupa, det kommer inte gå att dra ut lådorna ordentligt. Garderoben har däremot skjutdörrar

2012-04-30 @ 07:59:50
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0