Påskhelgen 2012

Är himla seg idag. Har varit det ända sen kryssningen igår. Känner bara för att gå i ide som björnarna gör och komma fram igen när det är vår. Alltså vår på riktigt och inte som nu. Jag behöver mer sol och värme så kommer jag bli betydligt gladare.

Var som sagt på kryssning, fredag till lördag med bästa gänget. Var riktigt roligt och det fick jag lida pin för dagen efter. Men det är bara bevis på att vi hade så jäkla roligt. Tog ett utdrag från Ewes blogg, för tyckte hon sammanställde det så himla bra :)

"Som vanligt på en kryssning åker man hem med massa galna minnen. De snodde en kundvagn, Anna hamnade nästan i fyllecell och en lesbo var intresserad av henne, turkarna var som vanligt som gamar på dansgolvet, Miranda sminkade Tobbe och Tobbe fyllepratade med städerskan kl.6 på morgonen. En helt vanlig kryssning med andra ord. :P Härliga vänner man har! :D"



Kom hem vid halv 8 igårkväll. Duscha sen beställde vi pizza. Asgott. Sen slappa jag resten av kvällen. Låg och titta på Polisskolan och Harry Potter, men somnade dock redan vid 23, vaknade till vid 2 inatt, då satt Johan fortfarande uppe vid datorn men vi gick in och la oss i sängen istället.

Sov till halv 11 idag. Åt frukost sen åkte vi in en sväng till stan för Johan skulle ha nya jogging-kläder. Tog typ en timme, åkte hem igen och sen dess har jag bara legat i soffan framför tvn.

Börjar bli dags att laga middag, sen blir det bio - American Pie: Reunion.

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag vill åka på kryssning igen haha. men partykryssning!!

2012-04-08 @ 18:38:04
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0