Back on track

Har ändrat om lite i bloggen igen. Blir aldrig nöjd med designen, speciellt inte när jag bläddrar bland alla bloggar jag läser som har snyggare design än jag. Men nu får jag ha denna ett tag, tills jag tröttnar igen då :)

I söndags var jag på bio med Ewe, Miranda, Micke, Tomas och Aijan. Vi såg nya American Pie Reunion. Personligen tyckte jag den var lika bra som de andra. Och kul att se de "gamla" skådisarna igen. De andra filmerna efter 3an är bara dåliga!! Men jag rekomenderar att ni går och ser den i alla fall, om ni har sjuk humor. Gillar dom så mycket så jag beställde hem de 3 första filmerna. Ett måste till min lilla dvd-samling :)



Var ledig i måndags också eftersom det var annandag påsk. Så jag och älskling tog på oss träningskläderna och gick/sprang ut en timme. Var skönt att röra på sig. Synd att det ska vara så många som tar samma rutt som vi. Men skönt och mysigt att springa runt sjöarna i Duvbo/Näckrosen.

Back to work igår och idag då. Har kommit igång rejält nu, speciellt idag då vi fick väldigt mycket post, tror det var uppemot 70 paket som skulle registreras. Men vi klara det! Efter jobbet åkte jag bara hem, handla lite på Hemköp, åt tacos till middag. Sen har jag tränat lite Zumba, men gick in lite för mycket i det så nu har jag ont i ena hälsenan :( Får ta och vila imorgon. Har dansat 2 dagar i rad nu, och det är verkligen roligt och man känner att det är bra träning.

Tänkte lägga mig i soffan nu och titta på några Vänner avsnitt innan jag ska sova. Och måste förstås pussa på älskling när han kommer hem från gymmet :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

va händer i helgen pumpkin?

2012-04-12 @ 08:03:42
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0