"Why won't you just fucking die!"

Redan onsdag. Skönt att jobb-veckan går snabbt. Och våran steg tävling på jobbet fortsätter. Än så länge ligger vårt lag på 3e plats. Måste jobba hårdare! Mitt lag måste vinna! Jag vinner aldrig, så det hade varit kul att vinna nu för en gångs skull. Tur att det är 5 veckor kvar.

Till helgen ska vi ha lite vänner över hos mig och Johan. Ska bli kul att träffa alla "gamla godingar". Har bestämt mig för att ha riktigt roligt, slappna av och inte tänka på något. Och dansa som tusan. Steg tävlingen gäller även på helger, så om man dansar mycket så kommer det bli väldigt många steg!


Min älskling när han somna i soffan igår ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

plats 3 av hur många?? kan man inte fuska me såndär stegräknare förresten? :P

schyst att lägga upp en sån bild på johan haha :D

2011-09-07 @ 21:25:31
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0