Weeeekend! :D

Fredag och heeeeelg! Himla gött alltså. Denna veckan har gått väldigt fort. Tycker veckorna bara flyger förbi nu. Snart är det fasiken oktober. Och då är det verkligen höst. Har börjat frysa ganska mycket speciellt på morgonen och kvällen. Dags att inköpa lite höstkläder :)

Igår åkte vi in till stan och mötte Johans familj. Hans syster fyllde år så vi åt middag på en mysig restaurang, nånstans på söder. Var hemma igen vid 23. Gick och la oss direkt, somna som en stock. Var ganska trött imorse men jag tog mig upp, fick stressa lite, slängde i mig flingorna så jag hann med tunnelbanan.

Gick bra på jobbet som vanligt. Var en mysig morgon, vi satt och lyssna på P3 tror jag det var, men i alla fall, de bad lyssnarna att skicka in pinsamma saker som hänt så läste de upp det i radio, var ganska roligt att lyssna på medans man jobba :)



Efter jobbet åkte jag in till stan. Skulle möta Johan, och Emelie sa att hon också skulle komma, men när jag kom fram var ingen av dem där. Försökte ringa Emelie men hon svara inte. Sen ringde jag Johan, han låg och sov men skynda sig in till stan. Emelie hade inga pengar, så jag fick gå själv ett tag innan Johan kom. Hann köpa ett par jeans, två linnen och trosor på Cubus. Sen kom Johan så vi gick och titta på skor. Hitta ett par riktigt snygga stövlar. Men jag köpte inte dem först. Vi gick vidare och titta, det stod mellan ett par converse och stövlarna, tillslut blev det stövlarna. Bättre med dem nu när det börja bli kallt. Blev några hundringar där, men de var av läder och mocka så det är ju värt pengarna :) Älskar dem! Jättesnygga till jeans. Kommer användas flitigt.

Nu är vi hemma igen. Ska bara slappa idag och titta på serier. Måste fortsätta titta på Misfits.

Kommentarer
Postat av: Ewe

snygga :) jag måste oxå köpa höstskor men det får bli till nästa lön.

2011-09-24 @ 16:27:09
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Okej, får kolla på den! Vore kul med något som luktar fräschare :D

2011-09-26 @ 09:13:12
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0