That's bollocks!

Har börjat titta på en ny serie som Emelie på jobbet rekomendera. Misfits heter den, finns 2 säsonger ute redan. Handlar om ett gäng ungdomar som gör samhällstjänst, men när en storm bryter ut får de superkrafter, och folk beter sig konstigt. Låter lite boring kanske men det är den inte alls. Har bara sett 2 avsnitt än så länge men jag älskar den redan. Humorn är så himla bra. Killen som spelar Nathan är helt underbar. Och det bästa är att den är brittisk. Jag rekomenderar verkligen att ni tittar på det!



Idag har jag jobbat som vanligt, sen efter jobbet åkte jag till gymmet och träna i ca 1 timme. Imorgon blir det jobb som vanligt sen på kvällen ska vi på födelsedagsmiddag. Johans syster fyller år.

Och på fredag är det LÖN! Då ska jag träffa älskling efter jobbet så ska vi shoppa lite. Sen på lördag har Camilla inflyttningsfest. Så det ska bli kul.

Kanske ska se ett avsnitt till innan läggdags? :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

myzpyz. jag vill oxå shoppa, men blir inget mer denna månad tror jag :(

2011-09-22 @ 01:23:55
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0