Som ett litet barn på julafton!

Lördag igen. Skönt att få sova tills man vaknar. Vaknade och gick upp vid 11. Har precis ätit frukost och sitter nu här vid matbordet i köket och skriver och tittar på när Johan lagar sin äggröra av något slag :)

Har gått bra på jobbet hela veckan. Och igår fick jag låna med mig hem en Nikon D3100, ska nämligen på en liten utbildning på måndagkväll. Och jag älskar redan den. Fan va bra bilder den tar gemfört med en vanlig tråkig digitalkamera. Lätt att jag ska köpa mig en systemkamera! Johan fick bli lite av en modell igår. Tog massa bilder på honom :P Han är ju så snygg så.

Idag ska vi gå på lååång promenad för det är så fint väder ute. Sen handla lite mat på Willys. Blir en lugn hemmakväll med massa mys idag :)

Lite bilder som jag tog :) Checka kvalitén! (Dom blir lite "murriga" pga blogg.se förminskar bilderna!)




Kommentarer
Postat av: Ewe

Najs =) jag köper nog en systemkamera i framtiden om man har familj eller så, så man har nåt vettigt att fota förutom när man festar ;p haha

2011-09-17 @ 14:13:34
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0