So this is who I am

Fredag och heeeelg! Skönt. Ska inte göra något planerat, har inga tider att passa och behöver inte vara social med någon, förutom Johan då.. Det ända vi tänker göra är att gymma sen på kvällen äta middag och gå på bio. Ska bli mysigt med en liten dejt. Var ett tag sen vi gjorde något sånt. Är egentligen bjuden till Micke på fest men hoppar nog det. Kommer fler tillfällen :)

Anyway. Idag var det halvdag på jobbet. Jobba mellan 8-11, sen bar det av till golfbanan utanför Åkersberga. Först åt vi god middag sen fick vi träna i ca 2 timmar, hur man slår osv. Var ganska roligt. Missa typ hälften av bollarna, men ibland fick jag till det och skjöt iväg dem ganska långt. Sen blev vi indelade i 3 lag, om 3 stycken. Blev jag, Kristoffer och Line. Vi körde den lättare varianten och fick slå lite längre fram på banorna. Gick som sagt ganska bra, ibland gick det inte så bra, och på sista hålet slog jag ett riktigt fint slag men den hamna tyvärr i vattnet :P

Vi blev klara vid 18 ungefär, efter det var det prisutdelning. Mitt lag kom på 2:a plats, fick varsin laser, som mäter avstånd. Vet dock inte vad jag ska ha den till. Tydligen så är den bra att ha när man spelar golf. Får ge den till någon som är intresserad av golf eller sälja den :P

Blev skjutsad hem av Linda. Väldigt snällt. Så hon släppte av mig och Pernilla i Duvbo. Hade tur att tåget kom precis. Så nu har jag varit hemma i ca 1 timme. Väntar på att Johan ska komma hem från jobbet. Ska lägga mig i soffan och snarka lite. Är så himla trött efter all golf.

Trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

golf e svårt =D

2011-10-01 @ 09:43:08
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0