I am the must have!

Äntligen fredag igen och lite ledigt. Jag älskar verkligen att jobba måndag till fredag, och få hela helgen ledigt. Saknar verkligen inte att behöva jobba helger längre. Bland det tråkigaste som finns. Vill helst inte gå tillbaka till det igen. Får se hur det ser ut på jobbfronten nästa år. Just nu älskar jag mitt jobb, även om det är lite enformigt, men jag har så bra kollegor så jag stormtrivs. Idag hade vi lanseringsmöte på morgonen där vi fick se lite nya kameror som kommit ut. Jag blev genast sugen på att köpa en Coolpix S6200. Den finns i lite olika färger men jag fastnade för den vita. Tyckte om den röda också men vitt var ändå snyggast. Så det blir nog att inköpa den vid löning.

Imorgon ska jag och Johan ha över lite kompisar på kvällen. Vi börjar vid 18 tiden. Ska bli kul att ha alla samlade och träffa alla igen. Så sällan vi är samlade allihopa. Dock vet jag inte om vi får plats alla, men vi har stooor soffa nu så det ordnar sig säkert ;)

Måste städa lite imorgon också. Har redan tagit köket, så nu är det bara resten av rummen klara. Tur att vi inte har så stor lägenhet! Tror inte jag behöver köpa mer alkohol. Har en flaska mousserande vin och en flaska jägermeister, så det räcker nog för mig.

Trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag är större fan av Canon ;)

2011-09-10 @ 01:22:51
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: SHORTY

svar; awww tack :) börjar bli bättre nu hihi.



Jaa, det ska bli så grymt!! :) näe, det går nog hitta. Finns säkert folk som säljer också, om man vågar sig på sånt vill säga :P

2011-09-10 @ 10:16:17
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

haha fick vi plats på nyår så lär vi få plats ikväll :P

usch jäger är ju asäckligt! ;O

2011-09-10 @ 13:10:08
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0