Closer than my peeps you are to me, baby

Nu är ännu en helg förbi. Men snart är det helg igen! Haha, Johan har för stort inflytande på mig. Han säger hela tiden att nu är det snart helg när det är söndag typ, jag har också börjat tänka så nu ;) Men det är ju bra, man måste tänka positivt nu när hösten är här..

I lördags hade vi lite vänner över på fest. Var riktigt roligt att träffa alla. Och extra kul att få se Camilla. Folket kom efter 18, Robert var först av alla sen kom Tomas, vi blev helt förvånade för han skulle ju på familjemiddag, men de flytta fram den till söndagen i stället, så det var en trevlig överaskning att han kom. Sen kom resten efter det. Killarna satt mest på balkongen och rökte och drack öl medans tjejerna (vilket var jag, Ewe och Tessan till en början, sen kom Emma, Camilla och Carro) dansade och sjöng inne i vardagsrummet. Blev en del tequila shots. Tror jag tog 4-5 stycken. Tessan tyckte verkligen inte om det, haha.. hon såg så rolig ut.




Sen vid halv 12 gick alla vidare ut. Var meningen att jag också skulle med, jag skulle bara på toa sen när jag var klar så hade alla gått utom Robert. Jävla nötter :P Men jag somnade till i soffan och myste med älskling. Gick och la oss vid 2 tiden. Vaknade mitt i natten att jag var jätte törstig och ont i huvudet, så tog två bakistabletter sen gick jag och la mig igen. Vaknade vid 12 tiden, inte bakis! Älskar dom tabletterna.

Tog det bara lugnt igår. Gick och handla på Willys sen blev det tv/film resten av kvällen. Har jobbat idag som vanligt. Skulle egentligen träffat Ewe och lämnat hennes väska som hon "glömde" kvar här, men jag glömde den imorse för jag försov mig. Måste komma ihåg den imorgon, ska ställa den precis vid dörren så jag ser den innan jag går.



Haha, roligt klipp från i lördags. Tobbe ser så rolig ut när han vinkar mot slutet av klippet :P


Har precis sett säsongs avslutningen av True Blood. Fan vilket bra avsnitt. Sluta så himla bra, lite som en cliffhanger. Och nu måste man vänta ett helt år innan man får nya avsnitt. Tur att det börjar andra bra serier nu till hösten i alla fall så man har något att titta på de kalla mörka kvällarna framöver :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha skön video. =) bra att du filmar för jag har blivit så dålig på det lately!

2011-09-12 @ 22:03:41
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0