27 september 2011

I helgen var det inflyttningsfest hos Camilla som flyttat till Älvsjö. Var en väldigt mysig lägenhet måste jag säga. Dock lite "off". Inte jätte nära till pendeln. Får antigen ta buss eller gå en bit. Men mysigt område.

Det var i alla fall i lördags. Jag och Johan mötte upp Robert och Tessan, sen kom Camilla och möte oss. Vi gick och beställde pizza som vi tog med hem. Hade egentligen inte behövt köpa med det för Camilla hade gjort jätte mycket kyckling sallad. God var den också.



Vi var där ganska tidigt. Runt halv 6. Sen när vi hoppa av bussen kom Andreas och Tomas också. Och vid 8 tiden kom Ewe, Tobbe och Daniel. Vi dansa och hade trevligt. Höll på till ca 2 på natten, sen beställde vi taxi hem. Jag och Johan åkte samma taxi som Tomas så det blev först Alvik, sen hem till Rissne. Var inte så hemskt dyrt. Typ 280 kr. Vi var väl hemma vid 3 på natten. Somna direkt. Men det var en rolig fest. Fler såna! Och tack Camilla för att du är en sån bra värdinna! ;)

Redan tisdag. Har bara jobbat. Johan jobbar sent så jag är ensam till ca 21. Tråkigt men då får jag lite tid för mig själv, och kan se på mina serier som inte Johan gillar :P

Till helgen blir det nog bio. Var ett tag sen. Skulle vilja se Final Destination 5 eller Aliens and Cowbys. Får se vad det blir :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch jag vill se final d, men de är så blodiga o äckliga ;O

2011-09-28 @ 00:17:00
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0