It doesn't matter who's wrong or right

Måndag igen. Ny vecka framför sig. Och imorgon ska jag och älskling äntligen beställa vår resa. Det blir som sagt kanarieöarna, men vart vet vi inte än. Antingen Gran Canaria eller Fuerteventura. Får se vad det blir. Men jag har kollat runt jätte mycket och hittat några bra hotell som ser bra ut och nära till stranden, även om det inte kommer vara jätte varmt i vattnet så vill man ända ha nära till stranden :)

Till helgen blir det halloweenfest hos Micke i Häggvik. Har inte hittat nån utstyrsel så jag tänkte ta min nyinköpta svarta klänning och kanske köpa ett par vampyrtänder eller nåt liknande. Orkar inte klä ut mig för mycket. Så det ska bli kul i alla fall. Komma hemifrån och träffa våra underbara vänner :)


Nova och jag från i somras. Sötnöt

Tänkte jag skulle beställa tågbiljetter ner till Skåne snart också. Nova fyller år i slutet av november så tänkte ta och åka ner och hälsa på en helg. Fredag till söndag.

Nej nu ska fortsätta kolla på mina serier. Har redan sett ett spännande avsnitt av Desperate Housewives. Ska titta på The Walking Dead nu :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

bara du inte åker bort på min födelsedag ;)

2011-10-24 @ 21:15:00
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0