I won't let you go

Har varit en lugn och skön helg. Var hos Emelie och kolla fotbollen i fredags, sen igår var jag bara hemma med älskling och myste. Kolla på bland annat Mannen med järnmasken och Star Wars. Gick och la mig ganska tidigt för att vara en lördag. Typ vid midnatt. Orkade inte vara uppe längre. Känns lite trist att bara vara hemma hela helgen men jag har inga pengar så kan inte ut och festa precis. Måste spara every penny jag har så vi klarar oss till löning plus till vår resa, så det blir värt det i längden =)

Idag vakna vi vid halv 10 men låg kvar 1 timme till. Sen hoppa vi in i duschen, åt frukost sen tog vi en lång promenade i det fina, men lite kalla, vädret. Var skönt med en promenad efter ha suttit inne hela lördagen :P Sen gick vi till Willys och handla mat. Tänkte laga korvstroganoff sen, var ett tag sen man åt det.

Satt och titta runt på klänningar på nelly.com. Älskar deras kläder! I alla fall klänningarna. Är sugen på att köpa typ 6 stycken. Men det får räcka med 1 for now. Jag och Johan är bjudna på Pauls födelsedags fest nästa fredag, som jag tror vi kommer att gå på. Så jag beställde mig en klänning precis. Hoppas den sitter bra, annars åker den tillbaka. Men den såg väldigt snygg ut. Kosta typ 379 kr.


Kommentarer
Postat av: Ewe

jag behöver oxå klänningar!!! ska shoppa järnet på fredag!

2011-10-10 @ 21:20:09
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0