I get a feeling that I never never had before

Jag försummar bloggen mer och mer. Sorry men jag har faktiskt tröttnat lite på att blogga. Hädanefter kommer jag bara blogga när jag känner för det helt enkelt :P Förlåt Ewe min enda trogna läsare ;) Men jag tycker det är lite onödigt att uppdatera varje dag. Händer inget intressant ändå. Jobbar ju bara måndag till fredag. Bättre att vänta några dagar så kan man skriva mer också. Annars blir det så himla kort inlägg.


*längtar bort*

Anyways. Har bara jobbat hela vecka och tränat. Och imorgon är det äntligen fredag igen. Härligt med helg. Veckorna bara flyger förbi nu. Snart är det fan november. Och snart är det december!! Då blir det utomlands med älskling. Vi har bestämt oss för att åka till kanarieöarna. Ska beställa resa när vi fått lön. Längtar. Behöver verkligen sol och värme just nu känner jag. Så himla kallt och ruggigt här i Sverige.

Var tänkt med ett längre inlägg men jag var tvungen att leta ny musik istället och nu ska jag sova så..

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag har alltid massa att skriva om typ ;D haha

2011-10-20 @ 23:46:22
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag läser faktiskt oxå din blogg ;) Kan rekommendera Furteventura om ni ska till Kanarieöarna, väldigt solsäkert :)

2011-10-21 @ 22:47:24
Postat av: Anna

Oh va kul Jennie ;) Då måste jag fortsätta blogga ju!

2011-10-22 @ 11:41:31
URL: http://blazeofglory.blogg.se/
Postat av: Ewe

meeh räckte det inte att jag läser? :'(

2011-10-23 @ 14:23:08
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0