Halloweenfest hos Micke

Igår var en riktigt bra kväll. Var halloweenfest hos Micke i Häggvik. Dagen började med att jag vakna vid 11 tror jag. Åt frukost och slängde på mig kläder, sen åkte jag och Johan in till stan för att shoppa lite. Kollade runt i massor av butiker. Var fullpackat med folk på gatorna. Fick trängas inne i affärerna. Jag har föresten hittat en bra H&M butik på drottninggatan. Massa snyggt och väldigt mycket att välja på. Det sluta i alla fall med att jag handla 3 plagg där, nagelborttaggning och 2 st nagellack från Cubus och en ny svart jacka från Mexx. Klart mest nöjd med jackan. Var ute efter en ny höstjacka. Lång och varm.



Robert, Ewe, Johan E, Jag och Tomas som Pingu :D

I alla fall, sen fick vi stressa lite. Åt snabbt på Burger King, sen åkte vi hem, duscha och gjorde iordning oss. Sen kom Ewe, och lite senare Robert och Emelie hit och sminka och fixa sig. Var inte här hemma så länge. Var tvungen att åka, annars hade det blivit så sent. Var hos Micke vid 20 tiden tror jag. Hittade inte först dit. Fick ringa och fråga.

Var redan lite folk när vi kom. Festen kom inte igång förens vi anlände ;) Sen bestämde vi oss för att gå ner till den lokala puben/pizzerian och liva upp stämningen. Micke bjöd på öl och Tomas underhöll gästerna med att dansa i sin pingvindräkt :P Han var helt klart bäst utklädd. Såg så himla rolig ut. Måste dock ha varit varmt att gå i den.

Jag drack inte så mycket. Typ två glas rött vin, en shot tequila, 2 glas bål, och en breezer. Men ändå blev jag kalasfull. Troligen för att jag inte druckit på ett tag och åt inte speciellt mycket under dagen. Men jag hade galet roligt i alla fall. Dock blev jag väldigt irriterad på en av tjejerna som bytte låt så fort jag hade ändrat till nån låt jag ville lyssna på. Hon var allämnt jobbig och var på alla killar. Till och med Johan. Synd jag inte såg det, då hade hon fått sig en smäll, även om hon bara försökte bita honom så hade jag smällt till henne.



Vi drog hem vid 2, eller ja 1 blev det ju eftersom vi skruva tillbaka klockan 1 timme inatt. Skönt att man får sova en extra timme :) Vaknade tidigt imorse och var galet törstig. Var tvungen att dricka en halv liter vatten och ta två alvedon. Sen somna jag sött igen. Gick inte upp fören 12 idag. Skönt att sova ut. Hade ont i vänstra benet och i tanköttet efter haft vampyrtänderna :P

Gick och handla på Willys och nu håller vi på att tvätta i tvättstugan. Första gången vi gör det. Är snart klar, ska gå och hämta sista tvätten snart och sen blir det hemmalagad pizza och ett avsnitt av Supernatural.

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh va gott me pizza, jag vill också ha! måste fixa mig nåt att äta :)

2011-10-30 @ 18:03:27
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0