Everyday we're shuffling!

Wops, it's been a while! Har glömt bort bloggen helt, sorry. Men det har som tur är inte hänt något viktigt eller WOW-händelse denna veckan. Har bara jobbat, ätit, sovit och jobbat igen, måndag till fredag. Plus att jag träffa Tessan i torsdags och träna. Hon fick prov träna på Fitness 24/7. Vi ska träna nästa vecka också.

Efter jobbet igår träffa jag Andreas i Slussen, tog bussen till Emelie i Finntorp och mötte upp henne där. Robert kom och mötte oss i affären där vi handla snacks till fotbollen. Gick hem till Emelie och lämna av sakerna sen gick vi och köpte pizza. Var väldigt många som skulle ha pizza samtidigt som oss. Tror vi vänta i 30 minuter. Många tänkte nog likadant som oss, att käka pizza till fotbollen ;) Sen kom Tomas och Tessan också lite senare.





Kolla fotboll, som slutade 2-1 till Sverige. Andreas och Råbert skrek som riktiga fotbollsfans. Haha.. Sen kolla vi på Idol. Jag är kär i Molly och Amanda. Riktigt bra röster har de! Sen vid 22 åkte vi alla på olika håll. Eller Råbert, Tessan och Tomas drog till Mariatorget och jag och Andy åkte mot Odenplan/Fridhemsplan.

Var hemma vid 23. Johan låg och sov så sött i soffa när jag kom hem. La mig bredvid och somna till själv. Var så himla skönt att få sova ut inatt. Sov 9 timmar i streck. Vakna till på morgonen och gick på toa sen somna jag om i 2 timmar till. Har bara tvättat och duschat, sitter här nu och myser i soffan med min lånade D3100. Älskar denna kameran. Måste köpa en själv! :D Ikväll ska jag och älskling bara mysa tillsammans. God mat och lite film :)


Min älskling

Kommentarer
Postat av: Ewe

najs kamera:) nån dag ska jag också ha en såndär bra, när jag har nåt vettigt att fota förutom fester :P

2011-10-09 @ 13:58:20
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: SHORTY

såg hur mysigt ut som helst =)

2011-10-13 @ 13:20:19
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0