Change of plans

Var meningen att jag och Johan skulle beställa resa igår men efter att vi pratat och velat fram å tillbaka, mest från Johans sida, så bestämde vi oss för att vänta. Både besviken men ändå lite lättad. Det hade blivit lite taight med ekonomin och sen behöver vi båda köpa lite nya kläder inför vinter. Så vi ska vänta tills nästa lön. Får bara hoppas att det finns något kvar och att det inte kostar skjortan. I så fall får vi skjuta upp det ännu längre. Så ingen resa beställd... än ;)

Anyway. Redan torsdag och imorgon är det freeeedag! Jag älskar fredagar. Bästa dagen på hela veckan in my opinion. Efter jobbet ska jag antagligen träffa Ewe, och några till för att gå på bio me think. Johan jobbar ändå så har inget bättre för mig. Måste lämna tillbaka en skjol jag köpte på Cubus också. Är galet shopping sugen alltså. Vill ha så mycket. Tror jag ska ta en dag och bara shoppa, kanske nästa vecka. Va säger du Ewe? You game?

På lördag är det halloweenfest hos Micke. Jag vet vad jag ska ha på mig men jag vet inte vad jag ska köpa till. Antingen blir det good old vampyrtänder, eller något mot zombie hållet. Linda på jobbet sa att jag kunde klä ut mig som ett bi.. haha. Får ta en tur till Buttericks, om jag lyckas komma in låt säga. Sist var det typ 10 meter kö.

Var och träna efter jobbet idag. Kändes skönt. Blev 30 minuter på bandet, sen 30 minuters styrketräning. Åkte hem och handla lite mat på Hemköp. Blev tacos. Snabbt och gott.

Hämta föresten ut mitt paket från Bangerhead.com igår. Beställde en olja för håret som gör det mjukt och skyddar från värmeredskap och annat skit som håret utsätts för. Testa det efter jag duschat idag. Håret blev mjukt men jag gillar inte lukt så mycket. Luktar typ som en gammal tant :P Men ajja, nu får jag använda det för billigt var det inte.

Jag ääälskar denna låten! Besatt av den!


Kommentarer
Postat av: Ewe

hahahahaha usch för tantlukt :D

2011-10-27 @ 22:17:06
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0