A little bit of heaven

Härligt med helg igen. Veckan har gått fort, har bara jobbat och tränat. Träffade Ewe och Tessan i torsdags och träna sen åt vi på Kungshallen. Blev tacos för min del. Så himla gott. Skulle kunna äta det hela tiden! Igår på jobbet hade vi vin-lotteri, alla som ville vara med fick köpa varsin flaska vin, sen lotta de ut det. Jag vann tyvärr inget, men Emelie vann hela 6 flaskor. Avis! :P

Gick hem lite tidigare från jobbet för det var tänkt att vi skulle till Pauls födelsedagsfest, men Johan jobba sent, så det blev inget. Så jag köpte med mig god mat hem. Blev kotlett, klyftpotatis och bea-sås som jag gjorde till mig själv. Mums.

Kollade på en film som hette A Little Bit of Heaven, med Kate Hudson. Handlar om en tjej som lever singellivet, men får cancer. Riktigt bra film, lite av feelgood film, även om den är riktigt sorlig så är den väldigt rolig samtidigt. Speciellt scenen med dvärgen ;)  Hon försöker hinna med att göra allt hon inte gjort och självklart hitta kärleken. Riktigt mysig, men sorlig film. Svårt att inte gråta till. Får helt klart 4/5.



Tänkte dra till gymmet idag med älskling. Sen ska vi bara mysa ikväll med film och god mat :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh den måste jag se :P aldrig hört talas om

2011-10-15 @ 14:20:34
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: SHORTY

sv; kunde inte sagt det bättre haha =)

2011-10-15 @ 19:20:11
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0