So much to do so little time

Kan inte fatta att det är ungefär 7 veckor kvar till julafton, mindre än 2 månader. Tiden går så himla fort. Just nu längtar jag bara efter min lön igen. Jag känner ett sånt need att shoppa. Speciellt skor/stövlar. Jag var såååå nära att beställa ett par stövlar innan men jag hindra mig själv. Tur det. Annars hade jag inte haft några pengar kvar att leva på denna månaden. Måste verkligen hålla i pengarna. Det jag har kvar på kontot ska bara vara till mat.

Känns som det är många events på gång. Gänget pratar om en skidresa i februari nån gång. Åka skidor (pulka för min del), basta, bar-häng och mycket mys i en stor härlig stuga i fjällen. Sounds very nice. Sen prata vi om att åka på kryssning på nyår. Och snart fyller Ewe år, då blir det Monday bar: black weekend vid Slussen. Lite annorlunda än vad jag brukar gå till. Blir hoppa, dunka och hard-style :P Ska bli kul.


Från i somras =)

Imorgon är det tillbaka till jobbet. Drömde faktiskt att det var röd dag imorgon och att vi var lediga. Hade varit skönt :) Fast veckorna går ändå så fort så det gör inget. Ska försöka träna så mycket jag kan denna veckan. Måste skärpa till mig ordentligt. Har varit en sån soffpotatis den senaste tiden. Dags att ta tag i träningen igen. No excuses. Johan jobbar ändå kväll så då behöver jag inte skynda mig hem och pussa på honom.

Anyways. Hm.. Jo.. i slutet av november, 25-27, åker jag och älskling ner till Skåneland. Ska fira Nova som fyller år. Ska bli kul att träffa min kära familj igen. Sen får vi se hur det blir med våran utomlandsresa.

Nu ska jag.. vet inte vad jag ska. Titta på film eller fortsätta sitta här och datanörda ett tag till innan det är dags att sova. Inte för att jag behöver sova. Sov i nästan 12 timmar inatt :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha älskar den bilden på oss :D

2011-11-07 @ 01:13:38
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0