Monday bar black weekend

Fy vad seg och framförallt väldigt trött jag är. Märkte att jag blir lätt irriterad också. Mamma ringde precis, råkade skälla lite på henne utan att jag mena det. Sorry mum!

Igår var det Ewes födelsedag. Vi fira det med att först förfesta hos Micke i Häggvik, sen åkte vi vidare till Slussen och MondayBar. Hade roligt och spelade bland annat ölspelet, som jag inte förstod alls, och lyssna på massa hardstyle musik. Stackars Mickes grannar säger jag bara! Sen fick vi typ springa till pendeln för att hinna med. Men vi hann. Var fullt ös på tåget, folk titta irriterande på oss. Killarna sjöng bland annat på nån AIK låt :P


På pendeln :)

Vi var väl där ungefär vid 23 tror jag, hade inte koll alls på klockan. Var väldigt mycket folk. Men vi hade redan köpt våra biljetter så vi kom in direkt. Och jag och Miranda hade glömt att ta ut pengar, så Tessan var gullig och låna oss varsin 20a så vi kunde hänga upp våra jackor. Tack Tessan! Sen stötte jag på en kollega från jobbet. Lite pinsamt. Men sen gick vi alla mot dansgolvet och dansa loss till den väldigt höga musiken.

Jag och Ewe köpte varsin apple martini. Drack upp den direkt, var så himla törstig :P Sen dansa vi lite till. Efter en stund ville Micke och Robert gå ut och ta luft, men det skulle vi aldrig gjort för Ewe kom inte tillbaka in sen igen av vakten. Hennes stämpel hade försvunnit och han tyckte hon var för full, vilket var bullshit. Så jag gick ut till henne och bad Robert hämta min jacka, inte tänker jag lämna min bästis helt själv. Tillslut kom resten av gänget och vi åkte vidare till Medborgarplatsen och lekte lite på isbanan. Det var väldigt kul att snurra runt där. Var mycket folk ute också. Helt sjukt, gatorna kryllade med folk. Sen gick vi till McDonalds och åt, satt där ett tag sen bestämde jag och Ewe oss för att åka hem. Försökte övertala henne att följa med mig hem men icke, hon hade bestämt sig för att vakna upp i sin egen säng :P

Jag var hemma vid 3. Var som vanligt massa creep på blåa linjen. Hatar verkligen att åka den på natten. Alltid nån som försöker prata med en. Orkar inte med sånt. Johan hade gått och lagt sig men hade lämnat lampan i vardagsrummet på så jag såg vad jag gjorde när jag kom hem. Sötis <3

Sov till klockan 12 ungefär. Skönt att sova länge. Har varit och handlat på Willys och åt frukost på McDonalds :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

skönt att ha mcdonalds nära när man e bakis haha ;) usch va jobbigt att åka tunnelbana hem själv. e glad att jag bara åker till danderyd, det e alltid fullt me folk o aldrig läskigt :P

2011-11-20 @ 18:07:37
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0