Looking out for good stuff

Sitter och lyssnar på min absolut favorit låt just nu, som är Islands & Shores med Deportees. Den är helt underbar, känner mig lugn och glad när jag lyssnar på den :)

Snart är jobbveckan slut och det är helg åter igen. Ska bli riktigt härligt med helg, har varit ganska stressigt på jobbet. Både igår och idag har varit stress stress. Men imorgon blir det förhoppningsvis bättre! Sen efter jobbet ska jag först åka in till Solna Centrum och handla ett spel till Johan, sen åker jag hemåt och tar min packade väska och åker in till T-centralen och möter Tessan. Vi ska till Norrtälje och basta. Sover över där fredag till lördag, för på lördag är det kalas hemma hos Johans föräldrar. Kommer dock inte ihåg vem som fyllt år :P

Åh jag längtar till lönen kommer, är verkligen taggad på att åka utomlands nu med älskling. Satt och titta på resor igår. Finns riktigt bra hotell och läge för en ganska ok peng. Jag bara MÅSTE få sol och en bränna. Känner mig som ett vandrande lik :P



Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik :) Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ewe

ha så mysigt i norrtälje :)

2011-11-11 @ 18:53:37
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0