Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Nu har jag äntligen fått mina varma stövlar som jag fick av älskling. Gillar dom starkt, varma och sköna att gå i. Dock är dom lite lite förstora, men jag tänkte lägga i en sula så blir det nog bra. Har använt dem 2 dagar i rad nu på jobbet. Mycket sköna att jobba i, kanske lite klumpiga men det får man ta ;)

Har varit lite småkaos på jobbet hela veckan. Vår receptionist är sjuk så vi får dela upp det mellan oss. Imorgon ska jag antagligen sitta där på eftermiddagen. Lite småtråkigt när det inte finns så mycket att göra och man är ensam vilket är tris. Men men..

Imorgon är det i alla fall fredag. Ska bli så skönt med helg. Efter jobbet åker jag direkt till Centralen och möter Johan, vi ska ta tåget ner till skåne och hälsa på min familj. Nova fyller år så vi ska ha ett litet mini-kalas för henne på lördagen, vi missar kalaset på söndag eftersom vi åker hem så tidigt.


Från i somras med bästis och älskling i Saltsjöbaden

Satt och kollade på snygga kläder på nelly.com. Jag har sett ut perfekta outfiten till nyår. Om vi nu ska göra något. Vet inte vad gänget vill? Men om vi ska festa till det lite så vet jag vad jag ska ha :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta lite på tv innan läggdags. Ha en trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

men herregud det är väl klart att vi ska festa på nyår :P du känner väl oss!? INTE festa på nyår är inte ett alternativ!

2011-11-25 @ 06:34:59
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0